Арт-терапія в роботі психолога з дітьми та дорослими

Оголошуємо набір в програму підготовки фахівців за напрямком “Арт-терапія в роботі психолога з дітьми та дорослими”
Мета: підготовка фахівців з напрямку арт-терапії в роботі з дітьми, підлітками, дорослими та сім’ями. Оволодіння арт-терапевтичними техніками, опрацювання методологічних основ роботи в техніках арт-терапії.

Цільова група: розраховано на практичних психологів, психологів освітніх, лікувальних і оздоровчих установ, соціальних працівників, психологів-консультантів, психотерапевтів, педагогів, студентів.
 Програма арт-терапії в роботі психолога з дітьми та дорослими буде реалізовуватись упродовж 2011-2013 року Тривалість програми 210 годин тренінгової роботи, навчання відбуватиметься сесійно по 30 годин.

База реалізації програми арт-терапії у роботі психолога з дітьми та дорослими: Центр практичної психології РІ ВНЗ ВМУРоЛ “Україна” – лабораторія арт-терапії; лабораторія інтерактивних форм навчання; консультативний кабінет, обладнаний для ігрової, піскової та казкотерапії.

Основні завдання проекту:

  • ознайомити із методологічними та теоретичними основним методів арт-терапії;
  • апробація основних форм арт-терапії в процесі групової роботи ;
  • оволодіти системними принципами діагностики та корекції засобами арт-терапія.

Форми роботи: міні-лекції, перегляд відеофрагментів корекційних вправ, діагностичний практикум, використання арт-терапевтичних вправ, ізотерапія (спонтанне малювання; метод каракулі, фантазійне малювання, архитепічне малювання, селф-колажі, етнопсихологічне малювання, створення родової картини, малювання на піску, пальце-малювання, робота з мандалами (мандали із кольорового піску) піскова терапія, ігрова терапія, музикотерапія, робота з глиною, кольоротерапія, казкотерапія (створення психологічних казок; створення корекційних казок, діагностика в казці, розігрування казок, малювання за сюжетами казки, аналіз казок), музикотерапія (музика як метафора, музична терапія і терапевтичний характер музики, основні напрямки музикотерапії, активна і пасивна форми музикотерапії, поєднання образотворчих технік з музикою, способи взаємодії терапевта з клієнтом, з групою в музикотерапії, маркування з використанням роботи з образами, класифікація музичних метафор, використання методу музичної терапії в рамках групової та індивідуальної роботи, критерії вибору музичних творів, техніки музикотерапії, моделі побудови “індивідуальної” мелодії; власний досвід у вправах і створення “індивідуальної” терапевтичної мелодії; технологія динамічного слухання).
 

Координатор програми : Ірина  0976698259

 


Хто на сайті

Зараз на сайті 0 користувачів і 4 гостя.

Нові користувачі

  • payJak
  • Michaelwem
  • Ajgawova
  • Albertroodo
  • AnnaMup
  • ViatFiftSAM
  • Desapioxy
  • Jarednip

Увага! Передруківка матеріалу можлива тільки при наявності активного посилання на джерело - psy.rv.ua